Aj oj aj aj

NU har mina armar och andra eventuella muskler börjat värka!
Jag visste ju att det tar två dar innan träningsvärken kommer, och nu känner jag att morgondagen blir nog ganska tuff:)
Men jag var duktig idag med, har varit och simmat minsann!!
Gubben kom inte iväg idag och inte imorgon heller verkar det som, så jag kanske hinner motionera mera den här veckan.
För när han är bortrest blir det ju inte mkt gjort...

Jag ville titta på tv efter jag sövt Maxi-ponken, men  Peter hade kontrollen och han kollar bara på nyheter och dokumentärer nu för tiden och det tycker jag är dööötråkigt.
Så jag bloggar lite...och läser andras bloggar.
Det finns inte så mycket annat att göra som är kul, bara hushållsarbete som är trist.
Så det får vara till nån annan dag.

Ska fortsätta glotta på andras intressanta bloggar tills jag blir trötter.

Nattinatt
Postat av: Nina

Ja det skulle va nåt,Nä får ångest av tanken förresten.När ska du åka ?

2008-10-09, 09:14:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!