Dagen efter...

Det var ju som att ha en dunderfest!
Såg ut som det iaf:)
Har städat undan resterna idag, pecis som det brukar vara.
Eller...kanske...det var ju inte precis igår vi hade fest hemma hos oss.
Börjar vara läge för det.

Jag vet inte om det är så roligt att vara hemma med småpojkarna ändå?
De slåss ju bara hela tiden.
Jag håller på att gå upp i limningarna!
Sätter dem på dagis och sitter ensam hemma istället!!

Imorgon bär det av till vilohem Martina.
Gubben tror att jag inte vill vara med dem, men så är det ju inte.
Jag vill bara vara utan dem ett par dagar...

Idag såg jag ambulans-helikoptern landa i vår del av byn.
Det var en sotare som hade trillat ner från taket!
Hoppas de har risktillägg:)

Nu ska vi gå ut och lufta vildhjärnorna

Postat av: sussi

.....och du sticker när jag kommer som vanligt då...hade så super skönt kramelikram

2008-10-23, 00:07:59 - URL: http://frutsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!