God Morgon Sverige

Eller, morgon var det när jag vaknade, förstås.
Nu har vi just ätit frukost och diskat undan, så ska vi se vad den här dagen har att ge.

Hockeyn var kul, rätt spänande med straffar och så. Men pga av att det drog ut på tiden så missade vi bussen hem så vi prompade in till stan för att hitta en buss som gick till Martina så vi har motionerat ordentligt igår:)
Passade på att hyra några filmer som vi ska kolla på ikväll med några tjejer och äta pizza till det.
Ja, jag vet men vi ska ta en lååång promenad idag så jag kan äta med gott samvete sen.
Det blir ju iaf inget godis.

Vi kollade en av filmerna igår när vi kom hem, Iron Man, och den tyckte jag om. Eller jag kolla den, kompisen vilade ögonen lite då och då.

Nu ska jag gå och borsta tänderna:)

Postat av: TildaHilda

Vad bra att du har klu, här har vi oxå kul med fammo och bråk stakarna:)saknar dej, puss och kram!

2008-10-25, 15:25:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!