Gummitarzan

Jag har varit på styrketräning!!!
Och känner mig som gummitarzan, eller kanske gummijane?
Har ingen styrning i armarna, och magmusklerna kommer vara ömma på torsdag vill jag lova,.
Men det var så skönt att få ta ut sig så där.
Har inte gjort det på evigheter, så jag ska fortsätta med det.

Imorgon blir jag gräsänkling igen, och då kan det vara bra att få lite ork genom att röra på sig. Nu måste jag ensam slåss med bångstyriga barn. Puh!!

Ja just det, måste ju gå och boka tåg till Umeå oxå, nu ska jag ta min husmorssemester till Martina en helg.
Tur att barnbidraget hinner komma till dess:)

Borde egentligen dammsuga, men det går ju inte när kiddsen ska sova så jag "måste" väl slappa framför tv:n istället:(
Har förresten gjort klart den andra sockan till Petrus- inte illa va?
Ska fota dem så ni får se.

Och jag har inte ätit en enda godis på 10dar!!
Och då menar jag inte nåt- inte godis, chips, kakor eller ens bröd. Bara hårdmacka m kaviar och ägg...
Nu ska här laddas upp för julen:0

Huff nä, nu ska jag äta ett äpule och dricka massa vatten så jag springer på toa hela natten.
Kan väl kanske också räknas som en slags motion, eller?


Hittade en gammal bild på Philip som gör hyss!
Postat av: Nina

Vad sööt han var..eller jag menar är :)

Åh jag vill åxå på husmorssemester!!

2008-10-08, 10:45:30 -
Postat av: TildaHilda

jag vill med...men det är ju inte så oväntat;)

2008-10-08, 15:31:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!