Hemma igen

Ja så var jag hemma igen då.
Det var den drygaste resan jag varit med om.
Aldrig mera buss!

Det var precis så trevligt som man kan önska sig på lördag kväll.
Pizzan var jättegod, vi spelade TP- som jag och Martina vann- och vi hade bara jättetrevligt.
Satt och pratade om allt och inget och skrattade massor.
Sen kollade jag och Martina en film när de andra vandrade vidare, Sex and the City.
Rätt bra, faktiskt. 
Om man gillade serien. 
Och det gjorde jag:)

 Anna-Maria var en av tjejerna som kom och åt med oss.
Det var så länge sen jag träffade henne, så det var jättekul det med.

Så nu har jag bestämt att jag och Matilda ska ta vår tjej-weekend hos Martina!
Om det sen blir innan eller efter jul, det får tiden utvisa.
Så du vet Martina, vi kommer och invaderar dig igen...

 Den här bilden sammanfattar väl ganska bra hur min helg har varit: SLÖ:)
Postat av: Anonym

Jeps, kollade åxå den filmen i fredags, tyckte den vart bra men kanske den som sen orsakade lördagnattens avvikande hemifrån ;)

2008-10-27, 23:13:32 -
Postat av: Martina

Hallå helgen var väll inte alls slö ju, vi var ju i farten hela fredagen och lördag gick vi på promenad.

Vi var såååååå flitiga

2008-10-28, 09:03:08 -
Postat av: TildaHilda

JAA!vilken tur att du har varnat martina om det:)

2008-10-28, 10:22:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!