Hemma igen

Det var visst inte så lätt att komma hem heller. Det verkar som om jetlagen sitter i ännu.
Vet inte riktigt vad som är fel, men jag är som en zombie och har varit i ett par dar nu.
Håller på att gå upp i limningen när pojkarna kivas hela tiden.
Huffa! Nu ska jag iaf få sova ut imorgon hoppas jag, har måst stiga upp 7 varje morgon för att skicka iväg storbarnen till skolan.
Om inte gubben ska iväg allt för tidigt vill säga.

Det var iaf en väldigt nice trip till Sthlm och dit kan jag nog tänka mig att fara igen. Nåt som jag inte har kunnat tänka mig förrut:)
Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig...
Har ju bara sett en bråkdel av allt som kan vara värt att se, känns det som.

Nu ska jag ta mig an ett berg av rentvätt så jag får plats att hänga upp den våta och torka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!