Liten Godnatthälsning

Tänkte bara säga god natt innan jag stänger ner.
Har visserligen haft ledigt från jobbet idag, men nog är det nästan lika mkt jobb hemma.
Fast jag har tagit det lugnt så har jag hunnit med massor:

Dammsugit hela bostaden (utom grovhallen för den hittar jag inte under all skit)
Skurat kök och toaletter
Bakat en tårtbotten till morgondagen
Vikt bort ALL ren tvätt
Och tvättat och hängt upp tre nya tvättar

Ganska nöjd med min dag.
Har t o m hunnit vara en god mor och varit ute halvannan timme med de små pojkarna.

Så nu ska jag gå och sova så jag orkar stiga upp för att hinna med massor imorgon åxå.
Max fyller ju 3 år!!

Natti natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!