Lördagkväll

Så är det lördag och kväll och vi har duschat efter en rätt bra promenad, såpass att jag kan äta en god bit pizza och njuta.
Saknar er också, gumman, och imorgon kommer jag ju hem.

Det är en liten värld vi lever i:
Jag var hos frissan här i Umeå, och hon var från Jukkas.
Men då hon såg min tatuering visade det sig att hon t o m var syster till henne som gort den!!!
Vad kan oddsen vara på det??

Nä, alltså, jag sitter här och trummar på skrivbordet och kommer faktiskt inte på nåt vettigt att skriva.
Så jag lägger ner nu.
Hoppas det blir en så trevlig kväll som jag tror att det ska bli:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!