Shitty, shitty day

Alltså det har verkligen varit en sån där dag som man kan klara sig utan idag.
Redan från start.
Min äldste son har varit så omöjlig så hälften vore nog, och vi har bråkat i flera dagar nu.
Så det var en turbulent början på dagen, och den avslutades i samma anda.
Får hoppas att han lugnat ner sig till imorgon.

Och så är jag så less på människor som bara tänker på sig själva.
Det är inte sådana jag brukar räkna till mina vänner, men ibland slinker det in en och annan.
Och det funkar inte att bara ha överseende med deras egenhet, till sist blir det för mkt.
Det behövs bara en liten bagatell-artad sak som får den berömda bägaren att rinna över, men när det väl är fullt så går det inte att rymma mer.
Men det värsta är att man ödslar så mycket energi på att vara arg.
Objektet för ilskan bryr ju sig oftast inte.
Och jag är bara helt slut.

Det har blivit lite för mycket bråk idag...


Postat av: Jag igen, C

Skönt med ett ställe man kan skriva av sig på...Ibland är det faktiskt lättare att sätta ord på pränt än att säga dem högt ;) Tack för att du finns kompis.

2008-10-18, 23:36:49 -
Postat av: Martina

Trevligt treligt då syns vi på torsdag.

Lille bror ringde och sa att han och hans familj kanske kommer fredag, då sa jag att du skulle komma men han tyckte de kunde komma ändock.

Men hela fredagen får vi ju får oss själva, sen är det ju inte alls skert att de kommer.

Kram

2008-10-19, 08:46:05 -
Postat av: NIna

men martina kan ju säga till att vi inte ska komma så gör vi inet det?aja

2008-10-20, 16:47:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!