Vatten, vatten

I morse var vi utan vatten IGEN!
Vi har inte bott här i två år ens, och vi har varit av med vattnet fyra gånger....Jäkla ställe det här:)
Ska ringa tekniska kontoret imorgon och be dem sänka VA-taxan när de inte kan se till att det fungerar.

Men vad beroende man är av vatten.
Tog flera timmar innan jag kom ihåg att det inte fanns nåt i kranen innan jag satte igång den.
Som tur var kom det tillbaka ikväll, för det hade inte varit trevligt att gå till jobbet på morgonen och vara så skitig som jag var.
Så jag fick skrubbat hela familjen och nu ska jag gå och sova så sött att jag orkar med jobbet igen.

godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!