Bloggeliblogg

Har fått lilleman att sova, nu verkar han börja bli frisk. 
Har försökt ta igen lite av det han missat ikväll angående hyss och sånt, känns det som.
Men nu har lugnet sänkt sig för i dag.

De har fotografering på dagis nästa fredag, undrar om prickarna hinner försvinna från ansiktet till dess?
Det blir några prickigkorv-ungar på den bilden, mitt yngsta brorsbarn fick äntligen sina vattkoppor idag.
Som hon har fått ränna runt och krama alla kusiner och kompisar!!! 
Till sist lyckades det.

Igår började vi med syjunta igen, dvs två timmar bara slappa utan barnen.
Ja, fast jag handarbetar ju samtidigt, medan jag pratar. Simultankapacitet, kallas det visst.
Sehär, ena sockan är redan klar:

 Nu är det svåra bara att få till den anda likadan:)
De ska bli till Petrus, och den passade faktiskt precis!
Lurade med mig en gammal väninna dit.
Ja alltså en väninna sen långt tillbaka i tiden inte gammal åldersmässigt??!!?
Hoppas hon inte blev avskräckt, så hon kommer fler gånger.

Huff då, imorgon måste jag jobba lördag igen. 
Det är den värsta dagen, för man hinner inte göra nåt vettigt, bara sitta i kassan och det är skittråkigt.
Och på kvällen måste jag packa oxå.
Börjar nästan bli lite nervös, men det ordnar sig säkert.
Ska skriva en lapp och hänga runt halsen med min adress på så de kan skicka hem mig om jag går vilse...

Hoppas det finns tv på hotellrummet så jag kan kolla Idol.
Lovar mig själv varje år att jag minsann inte ska fastna i det träsket nästa år, men vad gör man...ja just det...
Trampar för glatta livet!

Nå ja, nu ska jag gå och mojsa lite med soffpotaisen (gubben alltså) innan det är sovdags igen.
Veckorna bara flyger fram, herrej... snart är det jul igen.
Martina jag kommer och julhandlar hos dig om det går bra?
Måste kika förbi på facebook oxå

Tjodeloo
Postat av: Christina

Hmm...Du ÄR rolig du ! :)

2008-09-28, 09:58:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!