Dessa kunder...

Ibland vet man alltså inte hur folk är funtade. En del verkar inte ha alla tomtarna på loftet hemma.
Eller så har de inte riktigt koll på geografin...

Otaliga är de norrmän som frågar: Priserna, är det norska kronor?
VARFÖR skulle det vara det?

En frågade mig: Kan jag betala med svenska pengar? Öööh.....?

De måste tro att vi är i Finland eller nåt.
Hoff, jag är så less på dumma kunder, och det värsta är att jag inte kan säga nåt till dem, för "kunden har ju alltid rätt!"
Och imorgon kommer det en busslast med norskar. Jippie!!!
Men det är ju förstås inte bara norskarna som är dumma, de bara råkar vara det just nu!

Jag har ett berg med rena kläder att vika igen, men kan inte få ändan ur vagnen och göra det. Det är ju så dödens tråkigt.
Egentligen vill jag gå och lägga mig och sova redan nu, men måste iaf vattna blommorna innan dess. De ser lite ledsna ut:(
Har inte direkt de grönaste fingrarna i denna del av köping.

Nej, är för trött för att vara kreativ, ska gå och sussa.
Nattinatt

 
Postat av: Martina

Hihi det är ju lite roligt med dumma frågor för man tror ju inte de är sanna när de kommer.

Har du funderat mer på när du kan komma till mig och om du kommer??

2008-09-23, 18:28:05 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!