Det bidde inte nåt

Skulle ju så stort beställa min laptop, men netonnet ville inte skicka en till mig. De påstår att jag inte kan få kredit hos dem, så jag får snällt vänta tills jag får min skatteåterbäring:(
Skitstövlar...

Idag har jag vart till Kiruna och gjort min tatuering! Men bild kommer senare när man ser hur den ser ut, just nu är det bara en kladdig skorpa av blod och helosan salva!
Jag var nöjd iaf, hon är riktigt duktig.
Ska börja klura på en till, men det får bli lite senare. Kanske nästa år.
Det gjorde ont, men inte mer än att man överlever. Fast just innan det var klart så svartnade det för mina ögon!!
Har ingen aning varför, men jag hade säkert suttit och spänt mig för länge. Så jag fick gå ut och ta lite frisk luft och så gjorde hon de sista sekundernas jobb och det var klart. Snacka om att snubbla på mållinjen:)

Nu ska jag gå och söva lillemannen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!