Not so tired


Tydligen var han inte alls så trött. Nu bastar han med sin far och sina bröder, den där lille.
Hoppas det blir lite sovmorgon i morgon alltså, när han somnar lite senare ikväll. Känner att jag behöver sova lite extra, så jag orkar med en mastodont vecka igen innan ledigheten. Fast det gör ju inget om Max får vattkoppor på tisdag eller onsdag så jag får några fler dagar ledigt:)
Här kommer en nybastad liten gosse alldeles rödrosig och varm. Nu ser han ut och vara färdig för sängen. Pappsen får söva honom. Det finns inte mycket som slår att snosa med en ren och sömnig liten unge.

Jag vill lära mig hur man ändrar och designar sin blogg lite granna. NM verkar vara bra på det, hur gör man?
Ska gå en kurs hos henne...

När jag satt hos tatueraren idag, och hon hade gjort den nästan klart frågade hon:

-Vad är det här för en blomma? Det är väl inte en hasch-planta?

(Det är blomman som finns på Willy Clay Band's skivomslag till Rebecca Drive)

-Det tror jag väl ändå inte, sa jag.
Men blev faktiskt lite orolig, för jag hade ju inte kollat upp det där.

-Vad tror du din mamma säger om du har gjort en hasch-planta?säger hon då.

Ja, du vad skulle hon säga. Så vi ringde upp en av bandmedlemmarna och frågade vad det var för en blomma.
Det visste han inte.

Så jag kollade upp det på nätet innan jag började blogga och det var ingen hasch-planta i alla fall. Puh! vad skönt!!

Summan av kardemumman: Research!!
Nästa gång ska jag inte göra en växt!

NB: Mamma tyckte inte alls att det var så bra idé att tatuera sig överhuvudtaget.
-Varför ska man göra det om det gör så ont?
Och det kunde jag inte riktigt svara på. För att det är kul?
Eller nåt...
Postat av: NM

Jadu NM är väl inte så proffsig kan mest bara ändra färger, jag har en länk till designblogg-tjoffs.

Åo vad spännande att se din hasch-planta din lilla knarkare!!:DKliar i min hud nu, måste tatuera mig snart.

2008-09-21, 17:09:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!