OOh ledig igen...

Så var det äntligen slut på mastodont-veckan, kom undan med livet i behåll igen. Men igår var jag trött, kan man nog säga. Tog ganska tidig kväll, så jag orkade upp och väcka skolbarnen. Men det var segt.
Sen har jag dammsugit och skurat lite här och där så jag slipper göra det resten av veckan, tack!
Fast suga damm måste jag nog göra minst en gång till iaf.

Har vart och prompat m småpojkarna till affären och det var skönt väder idag för engångs skull. Har chansat och hängt ut en tvätt, men det blir väl som det brukar med det: det regnar tills jag tar in den och hänger upp den i bastun....

Guben är på älgjakt, så jag är gräsänka igen. Och när han kommer därifrån ska han på jobb t Sthlm i två veckor, så det blir rätt ensamt ett tag framöver. Med sjuka barn. Nu när jag har ledigt blir de minsann sjuka. Max vaknade förkyld i morse, och Philip har börjat få vattkoppor.
Nu vill Maxiponken gå ut och cykla, så det är väl lika bra, annars river han hela huset så jag slutar skriva.
Ses en annan gång då!
Postat av: Nina

jag som tänkte hälsa på men vid närmare eftertanke skiter vi i de...vill inte ha en bebis me vattkoppor ännu :S

2008-09-08, 18:06:04 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!