Prickigkorven

Man ska vara lite försiktig med vad man önskar sig! Igår morse upptäckte vi att Max hade börjat få vattkoppor, så nu är jag hemma med en prickigkorv-unge.
För han är då prickig, Philip kom lindrigt undan.
Har försökt fota, men det syns inte så mkt när mamma-Malin håller i kameran...

 Max rygg      Philips rygg


 Max front        Philips front

Det kliar över hela min kropp när jag ser det här...

Ska vara hemma i två dar till sen jobbar jag antagligen lördag, men sen åker jag och Madde till Stockholm!!
Eftersom vi ska få Kassaservice till Handlarn måste vi gå en två dagars kurs, och det är i Sthlm. Wow, va?

Tur att min kompis varit där förr, annars hade man nog fått sätta pejl på mig eller nåt:)

Innan jag nu slinker iväg och kollar hur det gått i dans-tävlingen ska jag visa er min tatuering:

 Nice!

Goder natt på eder

Postat av: NM

Fint!!

Såg att MAx skaffat sig en gaddning på sin arm.hahaha

2008-09-25, 10:52:03 -
Postat av: Martina

Oj de ser slitna ut de där pojkarna hujja

Fin tatoo vi skall kanske på tatoo mässa på lördag

2008-09-25, 21:52:21 -
Postat av: Sus

Hehe!

Så fick jag även se den.

Tack för det =)

2009-01-17, 23:26:13 - URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!