Rent hus?

Jo pyttsan!
jag har nog aldrig städat så mycket som jag har gjort denna vecka, och ändå är det ingen större skillnad känns det som. Men det var ju inte helt sant förstås, lite renare är det ju självklart. Men stöket är som svårt att kontrollera. Herregu, då måste man låsa in ungarna i ett rum hela dan så de inte ska kunna bre ut sig över hela huset.

Som tex i morse: jag tänkte damsuga och plockade upp allt på golven i alla rum och när jag sen hade sugit klart så var det leksaker framme i lekrummet. Nu har de sakta spridit ut sig t köket och vardagsrummet.... 
Ett evigt plockande om det ska vara ostökigt. Nå kanske inget för oss alltså!
Och INGEN har vart och hälsat på oss i veckan heller, bara för att Philip är lite prickig?!!? Det är ju en barnsjukdom som man ska ha när man är barn, lika bra att göra bort den då:)

Och de där två små: De bara bråkar HELA tiden. nu är det krig i lekrummet igen
Shit!
 
Postat av: Martina

Hej hopp i lingon skogen när skall du komma och hälsa på lilla mig???

2008-09-16, 10:38:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!