Hicka

Sitter m hicka och försöker komma på vad jag ska skriva nu då.
Har varit lite frånvarande de senaste dagarna, vilket har den enkla förklaringen att jag hamnat i bok-koma igen.
Har alltid varit som uppslukad av böcker, inte riktigt kontaktbar t o m ibland.
De gånger som jag läser, alltså.
Och nu har jag tagit mig an Millennium-trilogin som sammantaget utgör drygt 1800 sidor...

Idag på morgonen startade jag på den andra delen.
Ville inte, men tog mig till sist i kragen och fick iaf gjort lite nyttiga saker:
Hängde upp en ren tvätt och slängde i en ny i maskin, dammsög huset, fixade lunch åt småttingarna samt duschade mig själv.
När jag dammsög upptäckte jag att köksgolvet var i stort behov av en skurning, men där drog jag gränsen!

Nu ska jag sitta uppe och läsa lite innan jag kryper i säng, eller det kan ju bli mkt.
Ja, jag måstet ju komma ihåg att hänga upp tvätten i maskin oxå.

Hickar ännu, och det är jobbigt.
Har inte tränat på flera dagar, dels inte hunnit och så har jag haft ont i halsen nån dag.
Hoppas det går över till helgen, för då ska jag till Merta och åka skidor m Martina.
Äntligen får jag träffa henne igen!

Nä, nu måste jag gå och göra nåt åt den här förbenade hickan.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!