Hundfeber

Min dotter har hundfeber!
Det är inte mkt annat som snurrar i hennes huvud dessa dagar.
Hon vill verkligen ha en hund.
Så mycket att hon nästan tjatat oss till bristningsgränsen en del dagar.
Och nästan lyckats...

Det har gått så långt att jag t o m tittar på hundar på nätet.
Peter är inte helt emot, men jag känner att jag vill kunna göra en riktigt bra hund av den vi nångång tar.
Och det kommer jag inte lyckas med när barnen är små.
All tålamod och kraft distribueras juct nu väldigt ojämt åten eller två små envisa pojkar...
Så det får nog vänta ett par år till



Den här hunden har just fått valpar.
Lev klara v 24...

Peter är himla sugen.
Jag oxå, tills jag tänker på vem som måste städa efter den varje dag...

Postat av: Marri

säg att hon får låna ixo näär hon vill! :)

2009-04-24, 20:54:38 -
Postat av: C

Hon får gärna komma o bo med valparna i en vecka o göra allt som behövs göras...

2009-04-25, 22:51:59 -
Postat av: sussi

känns det igen " jag lovar att gå ut med den varje dag mamma snälla vi kan väl"

Det blir inte så det lovar jag! sitter i skiten med 3 hundar och dom lovade he he dumma jag

2009-04-26, 10:27:19 -
Postat av: vivi

Klart hon måste få en hund. Ni kan ju ha hundgård. Då är den ute om dagarns. Går fint att torka av tassarna före du släpper in den. Hundhår vänjer man sig vid. Så måste man ut och motionera varje dag. Finns som inga ursäkter som håller i längden. :)

Men klart, lätt för mig att säga,jag e ju hundfantast. ;)

2009-04-28, 08:54:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!