Söndagkväll, igen...

Huff nu väntar en mastodont vecka på jobbet, men sedan har jag lite påsklov m barnen.
Jobbar mån-tis nästa vecka, bara annandagen som är ledig..
Jag bävar!

Sitter här och eftersvettas den sköna, obligatoriska söndagsbastun.
Ska stänga ner och ta min bok och hoppa i säng.
Gubben har kommit hem, men jag är inne på slutspurten i trilogin, så han får väl försöka ta kontakt med mig om han kan:)

Nattinatt
Postat av: Neta

Åh - slutet på trilogin som är så häftigt. Jag bara längtar tills vi får se det på film :-)

2009-04-06, 07:42:39 - URL: http://gismormor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Måste du läsa allt och så fort och på en gång ??? ;)

2009-04-06, 07:49:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!