Spring is in the air

Nu känns det som om vintern är besegrad, den drar sig tillbaka mer och mer för var dag som går.
Och det märks i hallen oxå...
Fullt m blöta kläder och sand på golvet.

Igår skickade jag ut Max medan jag lagade middag, med ett dyrt och heligt löfte att han inte skulle blöta ner sig
Det tog 10 minuter innan jag fick hämta in honom...
Han var blöt ända upp till armhålorna!

Nå, det är bara att bita ihop och "komma ihåg hur det var när man var liten"??
Men jag kommer inte ihåg att jag gillade att plaska i vatten?
Är jag den enda som har förträngt det, bara för att jag blivit vuxen...

Det är då för väl att vi inte har nåt godis hemma.
Är så söt sugen så jag kan lova att jag inte hade kunnat motstå lite gott!
En nybakad kanelbulle, mammas eller svärmors. Det hade varit grejor, det.
Eller bara en skorpa med marmelad hade gjort susen.

Måste gå och gräva lite i skafferiet och se om det verkligen inte finns nåt sött och gott...

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!