Vårjacka

Är på jakt efter en vårjacka, en softshell eller skal, men kan inte bestämma mig.
En del jackor är ju redan "upptagna", så det finns inte så mkt att välja på när man inte vet var man ska leta...





Dessa är de jag är i valet ock kvalet vilken jag vill ha.
Somebody help me!!!

Idag ska jag boka flygbiljetter åt mig och Tilda till storstan.
Vi ska åka ner och hälsa på Wilma och hennes familj i början på juni.
Det ser vi fram emot, hoppas det är sommar där då:)
Postat av: nina

den rosa vaer ju självfallet fin, men jag vet inte hur rosa Malin är?den turkosa var ju mer dej..men varför inte chockera med rosa :)

2009-04-07, 21:11:22 -
Postat av: Anonym

Den turkosa men Nina har en bra ide`:)

2009-04-07, 21:28:13 -
Postat av: Sussi

den vita hade du paasat i för du e så mörk men den turkosa e ju super fin kramelikram

2009-04-08, 09:10:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!