Hemma bäst...

Det är bara så.
Det är kul att planera en resa, vara på resa men nånstans på vägen får man iaf hemlängtan.
Och hemma är bäst, inget att göra åt.

Jag hade en trevlig weekend, men plånboken tyckte inte det var lika trevligt:)
Inget att gråta över, på torsdag kommer barnbidraget!!!

Nu börjar vi få lite ordning på barnen oxå, inga sena nätter längre.
Dags att börja förbereda för skola och dagis.
Och inskola hunden att vara ensam hemma på dagarna.
Det är det jag oroar mig mest över, att hon ska bli less på det.
Än så länge går det mkt bra, fast hon har bara varit nån timma som längst helt ensam.
Dock verkar hon vara av rejält virke så jag hoppas hon inte käkar upp hela huset i förtvivlan:)

Nu varnar lilla vita för slut batteri så jag måste spara och sluta för idag.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!