Hundväder

Vi har just kommit in från promenaden, jag och Kira.
Hon gillar inte när det regnar.
Vi hade precis vänt vid kyrko när det började strila.
Hon fick väldigt bråttom hem, jag fick en liten genomkörare och blev alldeles varm av det.
Känns att jag inte har rört mig mycket den här sommaren.
Dags att sätta igång att röra på fläsket.
Lagom till skolstart och den vardagliga lunken så man kan passa in det i schemat:)

Snart bär det av, ännu en husmors semester.
Denna gång i rätta bemärkelsen då varken barn eller man får följa med.
Men det kan jag väl unna mig, mamma och maka är jag ju så gott som alla andra dagar om året...

Till Luleå och bo på hotell med kompisen:)
Ser verkligen fram emot frukosten, hoppas man slipper bli besviken!
Sen kikar vi in på IKEA på vägen hem, det ligger ju längs rutten;)

Nä, nu vill jag ta mig en dusch.

Nattinatt
Postat av: Anonym

Tanken slog mig just. Fatta vad kanon det hade varit om du, jag och Vivi bodde nära varandra då hade vi kunnat gå på hundpromenader en massa, alltid någon som peppar en när man inte vill gå ut å gå så att man kommer ut och gå. Men men så lär det ju inte bli

2009-08-13, 19:32:11 -
Postat av: Anonym

inte om ni inte flyttar till karre:)

2009-08-13, 20:08:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!