Hungrig

Jag är så hungrig men inget gott har jag att äta.
En påse med torkade plommon är väl det närmaste gott jag kommer...
Eller nä, det finns ju vindruvor i kylen!

Max är helt galen i Alexander Rybakk och Fairytail.
"-Mamma, spela den här låten.." säger han och spelar luftfiol.
Och sen sjunger han, jättebra!
Ikväll var han på tv och Max var helt lyrisk där han satt och spelade på sin luftfiol och sjöng med.
Önskar att jag hade spelat in det så man kan se det igen:)

Kira har blivit himla duktig på att vara hemma ensam.
Bara vi kommer ihåg att minimera sånt som hon kan göra fel.
Typ låsa dörren hon kan öppna till kontoret...
Vilket jag gjorde idag!
Hon hade dock inte tuggat på något, bara dragit ut massa saker från hyllorna:)

Jätteduktig gumma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!