Klockan är 7 på kvällen...

...och det är ännu 25 grader varmt ute:)
Jag har varit med småpojkarna på playan i Mertajärvi och de badade i över två timmar, nästan tre!
Jag satt bara och njöt av blåsten som gjorde det uthärdligt att vara på stranden en dag som denna.
Max var helt blå om läpparna när jag tvingade upp dem...



Själv doppade jag mig först just innan vi åkte hemåt, men det var riktigt uppfriskande.
Om det är lika fint väder i morgon kanske jag badar lite mera:)

Petrus cyklade in i en gren igår



Det var inte lika hemskt som när han körde in i en takplåt med crossen och fick ett fyra cm jack i låret...

Det var evigheter sen sist jag bloggade men ändå inget vettigt att förtälja?
Nops, det får väl bli en annan dag...

Ja, förrutom att jag äntligen ska på IKEA igen, nästa söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!