Måndag igen

Men vilken helg det har varit.
Underbar sommar, fast jag har varit ledig:)
Och det bara fortsätter i veckan.
Några dagar iaf.

Peter har lovat barnen att beställa lite nya kläder inför skolstart.
Nu slåss de alla fyra om två kataloger och vill välja sina plagg.
Jag då?
Jag tar min lilla vita bärbara och kryper upp i soffan och bläddrar:)

Men det blir dyrt, alla ska ha sitt, och vi är sex stycken!!
Postat av: C

Du behöver inte beställa, du shoppar loss i kuststäderna :)

2009-08-03, 22:52:59 -
Postat av: Nina

Jaså räknas du också till barnen? :P

2009-08-06, 20:14:30 - URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!