Oh ja

Det blev bad för mig idag igen.
Ordentlig också!
Jag simmade och dök, hoppade från bryggan och hade jättekul.
Kände mig nästan som barn på nytt:)
Det var riktigt trevligt idag, med goda vänners sällskap.
Jag är nog en social människa iaf, annars hade jag väl inte mått så bra bland folk och fä?

Sen bjöd Philip in oss hos Berith på middag så då slapp jag laga det oxå.
Tre olika rätter bjöd hon minsann på, bara att välja!
Hon är så snäll den människan.

Nu är jag trött och funderar på att kanske gå tidigt i säng då hunden ska rastas vid 7 tiden imorgon.
Om det inte regnar, för då får Peter göra det:)

Eller om jag tvingar ungarna i säng och kollar tv en liten stund först??
Ja vi får väl se

Nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!