Party party

Igår var jag på 50års kalas i Mertajärvi.
Det var ett ordentligt kalas, massor med folk och festligheter.
Åt tacopaj och återigen världens bästa till efterrätt:)
DEn e go den!
Berith var det som fyllde år, förresten.

Det var rätt underhållande faktiskt.
Att vara där nykter och ha koll på läget.
Folk dansade och sjöng och hade det jättetrevligt.
Och när man åker hem i tid så har man bara trevliga minnen med sig.
Om man bortser från en och annan knepig person, förstås...

Det blåser och regnar ute, det blir nog en ganska kort och snabb kvällspromenad med Kira idag.
Varken hon eller jag är så förtjust i pissväder.

Är på jakt efter nåt nytt att ha på mig till kusin Kenneth och Helis bröllop.
Hittills ingen större framgång.
Och inga skor har jag heller.
Får väl hoppa i nån gammal trasa i sista sekunden, som vanligt
Postat av: nina

nä bara att kolla internetshopping inga gamla trasor här inte!

2009-08-29, 21:14:23 -
Postat av: Martina

Kom till Piteå så skall vi gå på stan och hitta fin fina kläder till dig. Jag har köpte en jäkla massa denna vecka hoho.

2009-08-30, 10:51:54 -
Postat av: sussi

finns ju att låna oxå he he!!

2009-08-31, 15:42:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!