All I want for christmas....

Är friska barn!

Jag kom hem på söndag från jobbet och möttes av en glåmig Maxiponke.
Han såg verkligen inte frisk ut och mycket riktigt.
Feber...
Philip började hosta på natten och på måndag morgon spydde han.
Och sen fick han oxå feber...
Petrus har jätteont i halsen och...surprise - FEBER!!

För att inte tala om Peter, hostar och hackar och pustar och suckar hela natten:)
Han är säkert jättesjuk han oxå!

Så allt jag jag önskar i julklapp är friska barn (och gubbe)!

Aaatjooo!!
Nu börjar jag också nysa... 
Postat av: Kattzi

Men oj va trist, tänk att det alltid ska vara under jullovet som barnen blir sjuka :( Hoppas ni kryar på er snabbt!

2009-12-22, 19:33:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!