Brr, bara -14 men det känns som -20

Slängde ut pojkarna iallafall, dom kan ju inte sitta inne och softa hela dagen heller.
Själv tog jag en kort promenad med Kira i morse.
Det bet riktigt i kinderna, men jag gillar det.
Om nu bara min nya jacka skulle komma nångång!

 De har skickat den men med bussgods. Undrar hur många dar det kan ta.
Jag vill ha den NU när det är kallt...

För övrigt har jag börjat få lite julklappsångest.
Vet inte vad jag ska ordna åt barnen, svårt som tusan att välja.
Kollade på internet igår, men hittade inte det jag ville ha.
Beställde en del, men det blev inte ens en åt dem var.

Huffa vad besvärligt, och dyrt är det.
Ska köra lågbudget i år, dom får dela på en:)

Nä nu ska jag ta ett tag i tvättberget.
Har faktiskt dammsugat och skurat de flesta rummen idag.
Bara nån stjärna kvar att hänga upp så är pyntandet klart för i år.
Ja om vi inte tänker på gran******et som säkert oxå ska upp.
Postat av: Vivi

Har oxå problem med julklappar till mina kids. Hade en jättebra idé, men den snodde mamma mitt framför näsan på mig.

2009-12-03, 13:59:32 -
Postat av: luckeboi

Tävlingen - VECKANS HEADER. Finalisterna är färdiga. Gå in och rösta på den du tycker ska vinna tävlingen, Veckans Header.

2009-12-03, 14:18:01 - URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!