Fredagsmyys???

Sitter ensam i soffan och kollar tv, ingen annan som vill hålla mig sällskap.
Inte särskilt mysigt, nu när Idol är över för i år.
Men Russel Crowe i Gladiator får hålla mig sällskap ikväll:)

Nu har kidsen jullov, vi avslutade veckan med julfest på fritidsgården.
Jag tycker det är så trevligt när det är så många mammor som engagerar sig i sina barn.
Och så hjälps vi åt så inte några få måste göra allt.
Fast det finns ju en och annan som alltid gör mer än andra, men med fritids har det fungerat ganska bra.
Det var iaf mycket roligt att vara där ikväll och barnen hade också kul.

Nä, nu ska jag ge Gladiatorn min fulla uppmärksamhet, tror jag:)

Nattinatt
Postat av: Nina

Ja tänk om barnen hade pappor också men nä jajust det pappor är feta grisar hela bunten som tycker att deras jobb är gjort efter att barnen blev till.

2009-12-19, 05:03:33 -
Postat av: Martina

kommer du på glögg i stugan under jul:) Kanske ta en bastu med mig också, inte jul då om du inte hinner men kanske någon annan dag av de jag skall vara där:)?

2009-12-19, 16:57:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!