Gevalia

När du får oväntat besök...

Det var faktiskt första gången på de snart 3 år vi bott här.
Men idag stod helt plötsligt en gubbe i hallen och frågade om det var här han brukar övernatta.
Eftersom jag visste att han huserar på Videgården just nu så förstod jag att han gått fel, helt enkelt.
Jag erbjöd mig att följa med honom och han följde så snällt med:)
Han hade nog smitit ut när någon besökare gått ut eller in.

En sköterska tackade så mycket för att jag kom med honom, annars hade de inte upptäckt att han var borta förrän ikväll...

Det är så tragiskt när det helt plötsligt inte fungerar där uppe på äldre människor.
Min kära farmor har också blivit lite dement, men ibland är hon helt klar.
Det gör lite ont i hjärtat men det är ju livets gång.

Nu har barnens farmor kommit och det var inte igår vi träffades.
Synd att jag jobbar i veckan men då får hon rå om sina barnbarn själv:)

Huffa, mätt igen.
Sen middag, kanske man håller sig från att äta tills man lägger sig...not!!!
Postat av: Nina

tycker så synd om dig Malin som börjar bli gammal :) Men ni har iaf nära till videgården så du kanske kan räkna med att dina barn besöker dig...kanske alltså.

2009-12-27, 19:49:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!