Gotti gott gott

Jag åt blodkorv, tjälknöl, tunga, revbenspjäll och nån liten köttbulle.
Jädrar i backen vad gott det var, och vad mätt jag blev.
Och riktigt trevligt hade vi, barnen sprang omkring och lekte, vi bara åt och slappa:)

Nu blev det utryckning för Peter, frivillig brandman som han är.
Jag hade just tänkt lägga mig när treans film tog slut, men nu kan jag inte somna ju.
Han sa inget om vad bara typ hejdå...
Så då gör vi ett litet avtryck i rymden innan vi somnar.

Sista veckan innan ungarna får jullov.
Sen är det slut på friden.
Hur ska man få dem i säng i tid när man inte har skola/dagis som ursäkt?
Men en bra sak är ju att de sover länge på morgonen istället...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!