Hållidej

Längtar efter jullov, även om jag själv inte har särskilt långt lov:)
Men skönt att få vara ledig över jul!
Snart har jag koll på julklappar oxå.
Lite kvar att fundera över bara.
Det värsta är ju att vi har födelsedagar i januari som även de ska budgeteras i jullönen...

Idag kom min nya jacka, nu vill jag att det blir neråt -20 så jag får testa den:)

Vi har varit på megakalas hos Jonathan som fyller 6 år !
Han är så himla söt, min käre brorson.
Alla andra sitter i köket och firar honom utom han och någon han valt ut, de sitter i toaletten och leker i badkaret med hans nya badkarsmatta, den allra bästa present han kunde få:)
Underbart.

Max tog sin andra spruta idag.
Med Peter.
Till fröknarna på dagis sa han att han skulle gå med pappa för han blir inte arg...
Och tydligen funkade det då.

Nä, nu ska jag stryka Matildas lucialinne så hon inte blir det enda skrynkliga spöket som står där och sjunger imorgon kväll.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!