Hejåhå, luden tå!

Lyckades ta mig ut i spåret idag iaf.
Men det var lite tungt, sista varvet tog vi på ren vilja. (Jag och jag alltså)
Det är ju då det brukar smaka lite blod i munnen, typ.
Idag smakade det pepparkaka!!!
Kan det bero på att det snart är jul???
Skönt var det efteråt, det är det alltid.

Sen varit och gjort iordning för morgondagens julmarknad i Sporthallen.
Måste vara där redan 8 på morgonen, jag kommer vara halvdöd.
Får försöka sova i bilen till stan.

För imorgon smäller det: Årets enda julbord innan det riktiga julbordet.
Det är inte gott på julafton om man äter hundra gånger innan.
Så det blir det här, sen väntar vi till den 24:e.

Nu måste jag hjälpa tomten och slå in klapparna till barnen imorgon....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!