Ingen rubrik idag

Den årliga julfesten för Mertajärvi FF gick av stapeln idag.
Inte lika många deltagare i år som förra, men det var mycket som krockade.
Dock både sjöngs och spelades det, och kaffe och pepparkaka och lussebullar åts det.
Tomten hittade oxå dit, och barnen fick sitt.

Imorgon bjuds vi på julmiddag, jag hade ju inte tänkt äta mer julmat innan jul...
Men eftersom jag bara hann med sillen sist så tänkte jag nta resten nu då.
Sen ska det väl hålla till den 24:e!

Vi har just ätit middag, är mätt och trött.
Skulle vara skönt med en liten tupplur framför tv:n, men det är så jobbigt att vakna om man somnar vid den här tiden.
Och det är ju på tok för tidigt för att sova för natten!
Ska kolla Så tuktas en arbigga, den gamla med Elizabeth Taylor, den verkar vara intressant.

Om jag inte somnar, alltså...

Nattinatt

Postat av: Anna-Maria

En Ingmar Bergman...eller?

Tänkte bara kika in och önska dig en riktigt riktigt GOD-JUL!

Hoppas att du kommer och hälsa på i Ume till våren, det var ju så trevligt sist.



Kram Anna-Maria

2009-12-13, 11:21:11 -
Postat av: Malin

Faktiskt en William Shakespear!!

God Jul till er oxå, kikar ni förbi här uppe nåt så hör av dig.

Men tiden brukar sällan räcka till, jag vet:)

Kanske jag ska ta mig en tur till Umeå, det blir ju antagligen inte fler efter våren...

Sitter aldrig fel med lite husmors-semester!

Måste fundera på saken

2009-12-13, 12:17:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!