Och jag överlevde...

En dag på jobbet efter julledigt, men jag lever ännu.
Och jag har t o m hunnit vara på kalas, svägerska Marri fyller 25(!) idag.
Grattis, men brukar man inte fira det lite mer än med te och bulla?

Inte ens tårta hade hon, tur att hennes syster hade med sig en världens bästa från Norges vackra land:)
Fast jag firade inte heller min 25 års dag nåt värst, en tvååring och en tvåmånaders bebba hängandes i hasorna.
Undrar om jag ens duschade den dagen???
Onödigt lyx när man är nyförlöst.
Man är lycklig om man får mat i sig och om man får sova mer än en timme i sträck...

Kiras blodprovs-resultat kom, nu är hon klar för resa till stugan.
Om vi bara hinner få passet innan torsdag.
Ska bli kul om vi kommer oss iväg, det var evigheter sen vi var alla där.

Nej, nu kanske lite FB och sen sängen.

Nattinatt
Postat av: Veronica

Huske godt min 25 års dag. Da va det storfest og til og med Peter va på festligheter å ringte for å gratulere;) Farsken kor fort åran går!

2010-01-04, 00:31:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!