Reklam

Paus i en dålig film, passade på och hämtade lilla bärbara så jag har nåt intressant.
Endast mamman är vaken i det här huset.
Pappan och de mer eller mindre sjuka barnen har äntligen somnat.
Borde slå in det sista paketet, måntro om jag orkar...

Idag kände jag den riktiga julefriden.
Var till mamma med alla barnen, Marri och mamma rullade köttbullar i mängder.
Pääri och Henna var också där och det var så mysigt och avslappnat.
Bara vara tillsammans, barnen lekte och det var så härligt.
Enda som saknades var resten av Dennys familj.
Fast Denny tittade in på slutet så det får väl duga, nästan:)

Nåja, ska nog ta och krypa i säng jag med.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!