Stuck in the middle

Alltså jag är såå slö.
Vi har varit ute en stund, borde duscha, borde pynta klart, borde göra ditt och datt.
Men här sitter jag...

Väntar på Christina så jag får koka kaffe.
Det är nåt jag inte kan med, dricka kaffe ensam?
Kaffe dricker man bara i sällskap, men nu när jag är ledig och glömmer dricka så får jag ont i huvudet.
Iförrgår var jag tvungen att dricka ensam, det var inte ens gott då...
Så nu väntar jag på sällskap så jag kan ta en kopp eller två:)

Men först kanske duscha för trevnadens skull...
Postat av: Nina

Ja samma sak känner jag med öl..

2009-12-02, 15:32:52 -
Postat av: Malin

Nä öl kan man sitta och dricka i sin ensamhet;)

2009-12-03, 13:42:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!