Tänka sig...

Det kom en gubbe in och frågade mig om jag bloggat nåt fult om folk på sistone!
Ni kan ju gissa var han kommer ifrån:)
Det hörs visst på byn i den byn när jag gör nåt sånt...

Jag blir som lite förvirrad över en del saker, vad man egentligen får eller inte får göra?
Man får tydligen inte ha tv, men en dator med internet är tillåtet??
Öööhhh, tv är ju i alla fall censurerat, på nätet finns inga begränsningar till vad man kan hitta.
Och att titta tv-program på alla play-grejer går visst bra, men vad är skillnaden??
Jag är smått förvirrad...
Det luktar lite skenheligt det här!
Postat av: Nina

Ha ha ha.Fult och osanning är ju helt skilda saker.Nä på internet kan man ju verkligen inte hitta mer hemskheter+webbTV.Erkänn att du gillar idén mer och mer ang muren. ;P

2009-12-08, 21:43:43 - URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: C

Nu NIna ska inte ni få mura in mig behöver faktiskt få komma ut ibland ;) Jo håller med ang internet, TV har man koll över som vuxen men inte vad ungar sysslar med framför datorn. Dom hittar faktiskt allt o lite till som man minst anar att som skulle göra.

2009-12-09, 08:58:41 -
Postat av: Nina

Ja men du C kan få en nyckel då ;)

2009-12-09, 09:50:23 -
Postat av: C

Huff da, tur ! Tack Nina :D visste väl att du var en ängel :)

2009-12-09, 18:18:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!