Turbo-shopping

Var till veterinären med Kira för blodprov, nu ska väl passet snart vara klart.
Så vi kan åka hela bunten till stugan:)
Finally!
Passade på att turbo-shoppa när vi en gång for till Kiruna.
Och hittade det mesta och lite till.

Gubben min köpte en liten bössa till mig:)
Min allra första egna blir det



Ungefär en sån här fast en ladygun.

Nice:)

Nu slänga kidsen till John Blund, sen mig själv oxå tror jag.

Sover inte så bra, det värker i min käke på höger sida.
Skitmysko?
Det gör inte ont när jag biter ihop, men när jag gapar och när jag trycker på den.
Misstänker inflamation, haft det för måånga, måånga år sen när jag var ung.
Fick otroligt nog en tid till tandis här i Karre på torsdag.
Fast haken var ju att det är klocken tjugo över sju!!! På morgonen...

Nä, nu nattinatt
Postat av: C

tuggar för mkt toy, pratar för mkt lr gnisslar tänder på nätterna

2009-12-16, 12:34:05 -
Postat av: Martina

Jag kommer jag kommer malin om några år med egen bössa jag med, hoppas jag

2009-12-17, 21:11:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!