-32

Det håller i sig!
Lite mindre kallt hade ju varit att föredra, men hellre -32 än +4.
Faktiskt!!!

Idag kom jag på att jag har kalas på lördag.
Så jag började städa.
Skurade bägge toaletterna, vilket är nåt av det värsta jag vet.

Alltså, det är inte lätt med 4 killar att hålla rent runt en toalettstol!
Efter 8 timmar så är det spray-lackat runt i kring igen...
Tröstlöst

Imorgon tar vi köket och hallen.

Jag vill åka till IKEA
Nån som känner sig manad att följa med?
Postat av: NIna

Usch pojkar..jag har bara en men det räcker då fan.

Jag vill alltid åka till ikea alltid men vänta en liten liten stund tills min ekonomi stabiliserats om du vill ha mitt fantastiska sällskap

2009-02-18, 00:45:36 -
Postat av: Anonym

Följer med!

2009-02-18, 11:31:04 -
Postat av: matilda:)

Jag vill!! Jag vill!! Jag vll!!:D

2009-02-18, 13:52:20 -
Postat av: Linda

Men hallå!!! du måste ju ändå städa efter alla gäster grisat. Lika å vänta me de!

2009-02-19, 12:14:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!