Brrr!

Så blev det kallt igen!
Jag funderar på att ta en bastu när barnen somnat, för att få lite värme i blodet.
Mommo har klippt pojkarna idag.
De blev jättefina:)

Fast Max är så söt i sitt vågiga hår.
Här en dag när jag hämtade honom hos mamma säger han:

-"Jag vill inte va lockig i håret!"
-"Vad menar du?", frågade jag.
-"Danne säger att jag är lockig i håret"

Det var nog menat som en komplimang, men om man inte riktigt vet vad det betyder kan det ju missuppfattas...

Idag sålde jag stora klumpiga tv:n som tagit upp plats i Petrus rum.
Eller; Jag hoppas att jag sålde den, för gubben har inte betalt ännu:)

Så nu har vi börjat planera hur vi ska flytta och möblera om i alla rummen.
Och vad vi ska köpa för nya möbler...

Det jag hoppas tjäna på tv:n täcker inte ens faktureringskostanderna på planeringen...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!