God morgon!

Sitter och väntar på att äggen ska koka klart, så jag får mig en ordentlig frukost.
Jag måste börja äta lite mera, hör och häpna!!
Ju mer jag tränar desto mindre går jag ner i vikt, och det beror av nån underlig anledning på att jag äter för lite:)
Så nu ska jag öka på lite i intaget och se om det händer nåt.
Så mycket muskler kan jag ju inte producera, att jag bara går upp i vikt.

Denna vecka är em på jobbet vilket betyder jobb till 18.20 varje kväll.
Det är ju ok för det mesta, men naturligtvis åker Peter iväg m jobbet igen.
Så jag måste försöka fixa barnvakt torsdag-fredag så pojkarna slipper vara på dagis till sex.
Men min kära mor har som smått redan lovat, ska bara dubbelkolla så inget blir fel.

Nu är äggen klara så jag ska äta frukost, innan vi åker mot dagis.
Postat av: Jag igen, C

Hmm undrar om det var nån artikel nån läste som satte igång det här nu ?

2009-02-02, 09:41:50 -
Postat av: Anonym

Nej, den handlade ju om att om man sov 2 tim längre så åt man 300 kalorier mindre.

Det var ju enbart logiskt eftersom man har två timmar mindre på sig att äta...duh!

2009-02-02, 21:45:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!