Kylan håller i sig

Det är ju så att man börjar bli van nu.
Och då blir det antagligen milt i morgon...
För så har det varit nu de senaste åren.

Min kusin Elias och Petrus står och spelar GH.
Det är riktigt kul spel, men jag är inte ens i närheten av deras fingerfärdighet:)
De spelar på expert, jag klarar med nöd och näppe medium!!!
Undras om man skulle köra ett pass när jag slängt ungarna i säng?
Det är som då jag brukar tjyv-träna:)



Max har oxå börjat träna. Han får slå på trummorna.
Det är nästan ännu svårare...händer och fötter samtidigt.
Inte ens min kvinnliga simultankapacitet kan hjälpa mig med det
Postat av: Nina

spelet från helvetet!

2009-02-12, 20:48:57 -
Postat av: Martina

När kommer du till mig

2009-02-12, 22:26:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!