Oh bebis

Har varit och mysit lite med arbetskompisens 10 dagar gamla gossebarn.
Det var så underbart.
Men det som var allra mest fascinerande var att jag inte fick det minsta sug på fler!
Det känns som om jag faktiskt är färdig med mitt, och nu kan jag juta av andras bebbar:)

Och han var såååå söt, och luktade så gott!!!!
Postat av: Martina

Ja andras bebbar är bra, man kan lämna tillbaka dem när de gråter:P

Nej nu inga mer bebbar på Malin, snart är dina barn så stora att vi kan åka på fler äventyr. Längtar tills vi får fiska och jaga ihop igen.

P.s Har sökt jobb i Haparanda som är till då jag går ut skolan, får jag dit är det inte lika långt till dig och mig:)

2009-02-17, 20:27:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!