Ommöblering

Idag har vi (läs jag) möblerat om, eller snarare flyttat om barnens rum.
Matilda fick lekrummet, Petrus tog Matildas rum och Max och Philip sover nu i Petrus rum.
Och det tog nästan hela dagen.
Och det var inte det roligaste jag varit med om.
Men barnen tycker det är kul...

Skulle gå ut och promenera, men det tog lite längre än vanligt för Maxi ponken att somna.
Han sover ju inte i vårt sovrum längre.
Så jag avslutar den här veckan som den har varit, slött!!

Men nya tag nästa vecka med start i morgon.
Simning står på schemat.

Nu ska jag gå och kolla lite smått och gott på bluebox.se
Det fanns en hel del som såg kul ut.

Nattinatt
Postat av: nina

ja där hittar du nog enmassa presenter till lilla meeeeeej :-D

2009-02-23, 16:33:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!