Se det snöar...

Det har landat en massa snö hos oss i natt, flera decimeter.
En himla fluffig snö, men ändock snö.
Det ser så vintervitt ut ute nu, precis som det ska vara i februari.
Och nu är det så milt som -10 bara!!!

Så hade det inte varit för att jag ska simma ikväll hade jag farit och åkt lite skidor.

Max sitter på "stordatorn" och spelar Musses klubbhus.
Han har blivit riktigt haj på det där.
Jag vet inte om det är så bra att en tre-åring är duktig på sånt.
Indikationer på en lat mamma, kanske....

Nu sitter han och skriker "maaaammmmmaaaaa".
Det slutar han inte med förrän jag kommer dit.
Hjälper inte att jag säger att han måste komma och hämta mig om han vill nåt.
Och det är inte han som lessnar på skrikandet först...
Postat av: Nina

gud va skönt att vara i byn och kunna gå ut på kvällarna och göra vad man vill.här gör man helst inte det nuförtiden, ganska hemskt ändå.jävla sepevåldtäksmän-.

2009-02-09, 18:24:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!