Tisdag

Så rullar veckan på i vanlig ordning.
Undrar varför det känns som att början av veckan går så segt, för att sedan accelerera och när man äntligen är ledig till helgen så flyger dagarna bara förbi?
Sån är det...

Vi fick lite skrämselhicka härom dan, när vi trodde Philip hade försvunnit.
Eller, nog fattade jag väl att han måste vara nånstans, men vi kunde inte hitta honom.
Jag ringde till alla tänkbara kompisar och ingen svarade, eller så var han inte där.
Jag och mamma åkte runt överallt som vi kunde ens tänka oss att han skulle kunna vara, och tillsist hade vi turen att stöta på nån som trodde att han kunde vara hos hennes granne.
Och det var han.
Man hinner tänka på en massa knäppt fast det skulle vara ganska otroligt att det kan hända här.

Men Philip var kolugn, han sa bara:

-"Men mamma, såg du inte mina fotspår...???"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!